Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών
Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος στην περίπτωση που :
• Είναι ελαττωματικό
• Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγείλει.
Επιστροφή παραγγελίας σε κάθε περίπτωση.
Η επιστροφή των παραγγελιών θα γίνεται στα παρακάτω στοιχεία:
Όνομα: Neostore.gr - ΙΕΧΑΣΚΕΛ ΙΑΚΩΒ Μ.
Διεύθυνση: Σεπολίων 82, Αθήνα 104 43
Τηλ: 2104447489
Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο “Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και με απαραίτητη προϋπόθεση:
• Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
• Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, ετικετών, κλπ
• Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά.
Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής – επιστροφής προϊόντων.
• Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας .
• Στην περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής.
• Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τους παραπάνω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου “Αλλαγή- επιστροφή προϊόντων”, το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
• Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξολοκλήρου χωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
• Να χρησιμοποιείτε την ταχυδρομική υπηρεσία που σας εξυπηρέτησεή άλλη συνεργαζόμενη με εμάς για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.
• Να συσκευάζετε το προϊόν προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
• Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή-επιστροφή προϊόντος.
• Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η παραλαβή επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρία μας.
• Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας με τα στοιχεία του αποστολέα αναγραφόμενα.
•Η εταιρία μας δεν θα παραλάβει δέμα επιστροφής από μεταφορική εταιρία της επιλογής σαςμε χρέωση παραλήπτη πέραν των συνεργαζόμενων.