Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής

Οι αποστολές – παραλαβές γίνονται σε όλη την Ελλάδα με τους εξής τρόπους:
• Με Εταιρία Ταχυμεταφορών (ΕΛ.ΤΑ courier)
Μεταφορικά με ΕΛ.ΤΑ courier: 0-2 κιλά(ογκομετρικά): 2,50 € Μεταφορικά πάνω από 2 κιλά: +1,00€ /κιλό(ογκομετρικά)

(Στις περιπτώσεις όπου το βάρος είναι μικρότερο από την ογκομέτρηση τότε υπολογίζεται ο μεγαλύτερος αριθμός)  

Για πληρωμή με αντικαταβολή το κόστος είναι +2,20 €

  • Παραλαβή από το κατάστημα μόνο κατόπιν συνεννόησης 

(Σεπολίων 82, 10443 Αθήνα) 

• Με μεταφορικές εταιρίες με παραλαβή επί πεζοδρομίου (αφορά ογκώδη δέματα) Κόστος αποστολής κατόπιν συνεννόησης

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται, καταμετρούνται και συσκευάζονται προσεκτικά ώστε να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση πριν τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας θα γνωρίζετε το ακριβές ποσό των εξόδων αποστολής. Για πρόσθετες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Για Κύπρο και χώρες της Ευρώπης παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.


Πωλούμενα είδη και διαθεσιμότητα. Μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.neostore.gr διατίθενται προϊόντα σχετικά με το σπίτι, το αυτοκίνητο, την τεχνολογία όπως π.χ. φωτιστικά, λάμπες, αξεσουάρ κλπ. Τα κύρια χαρακτηριστικά παρατίθενται στην αναλυτική περιγραφή του προϊόντος κάνοντας ‘κλικ’, μέσα στην ιστοσελίδα μας. Επίσης έχουν τοποθετηθεί φωτογραφίες από διαφορετικές οπτικές γωνίες όταν αυτό είναι εφικτό και με δυνατότητα zοom προκειμένου αφενός να αναδεικνύεται όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται το προϊόν αφετέρου να μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να το αντιληφθεί πλήρως. Το ενδεχόμενο τα προϊόντα προς πώληση να μην ανταποκρίνονται επακριβώς όσον αφορά τις εικόνες και τα χρώματα, υπόκειται στο πρόγραμμα ανάγνωσης του διαδικτύου (browser) και τα χαρακτηριστικά ανάλυσης της οθόνης του χρήστη. Για κάθε ένα από τα είδη μας αναφέρονται συνήθως: Οι διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του καθώς και η τιμή μονάδας. Τα περισσότερα προϊόντα υπάρχουν σε απόθεμα με άμεση διαθεσιμότητα. Για κάποια προϊόντα απαιτείται παραγγελία και χρόνος αναμονής, για τον οποίο ενημερώνεται ο πελάτης άμεσα τηλεφωνικά και γίνεται περαιτέρω συνεννόηση για την τοποθέτηση της παραγγελίας σαν backorder ή για την ακύρωση της. Υπάρχει πιθανότητα κάποιος κωδικός να καταργηθεί χωρίς προειδοποίηση από τον προμηθευτή, κάτι για το οποίο δε φέρει ευθύνη η εταιρία μας. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα είναι ενήμερος άμεσα.

Τιμές των πωλούμενων προϊόντων. Οι τιμές για τους επισκέπτες μας εμφανίζονται συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24% και δύναται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Στις αναγραφόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος αποστολής.

Ακύρωση παραγγελίας. Η εταιρία μας σας προσφέρει τη δυνατότητα να ακυρώσετε μια παραγγελία η οποία έχει ήδη καταχωρηθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
• Στέλνοντας email στο info@neostore.gr με θέμα “Ακύρωση παραγγελίας” συμπληρώνοντας και τον αριθμό παραγγελίας.
• Τηλεφωνικά στο 2104447489
Η ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Μετά το παραπάνω χρονικό σημείο παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας.
Η εταιρία μας κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη από την αγορά του.

Αλλαγή – επιστροφή προϊόντων.

Προϋποθέσεις αλλαγής-επιστροφής Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος στην περίπτωση που :
• Είναι ελαττωματικό
• Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγείλει.
• Δεν έχουν περάσει 14 ημέρες από την παραλαβή του.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα "Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών" παράγραφο “Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και με απαραίτητη προϋπόθεση:
• Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
• Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, ετικετών, κλπ
• Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά. Δηλαδή καινούριο, αχρησιμοποίητο.
• Να μην έχουν περάσει 14 ημέρες από την παραλαβή του.(μετά το πέρας των 14 ημερών παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας)

Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται.
Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών και μόνο σε τραπεζικό λογαριασμό των συνεργαζόμενων τραπεζών.
(Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος τραπεζικός λογαριασμός στην κατοχή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά)


Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής – επιστροφής προϊόντων.
• Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας .
• Στην περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής.
• Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τους παραπάνω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου “Αλλαγή- επιστροφή προϊόντων”, το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
• Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξολοκλήρου χωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
• Να χρησιμοποιείτε την ταχυδρομική υπηρεσία που σας εξυπηρέτησε ή άλλη συνεργαζόμενη με εμάς για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας. 
• Να συσκευάζετε το προϊόν προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
• Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή-επιστροφή προϊόντος.
• Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η παραλαβή επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρία μας.
• Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην διεύθυνση που αναφέρεται στην ενότητα "Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών" με τα στοιχεία του αποστολέα αναγραφόμενα(Όνομα, Επώνυμο, Τηλέφωνο).
•Η εταιρία μας δεν θα παραλάβει δέμα επιστροφής από μεταφορική εταιρία της επιλογής σας με χρέωση παραλήπτη πέραν των συνεργαζόμενων.